The Good Roll x Tony’s Chocolonely
We slaan de handen ineen met Tony's Chocolonely! Deze partnerschap is niet alleen zoet, maar ook maatschappelijk verantwoord, en bevordert positieve verandering in de wereld! Klinkt heerlijk toch?
Onze samenwerking
Zowel wij als Tony’s Chocolonely zetten ons in voor een eerlijke beloning van boeren. We zijn ervan overtuigd dat dit niet alleen goed is voor de boeren, maar ook een positieve verandering teweegbrengt. Tony’s Chocolonely loopt voorop in de eerlijke handel in de cacaosector, waar ze rechtstreeks contact hebben met boeren en hen eerlijke prijzen bieden om kinderarbeid en uitbuiting te bestrijden. Wij doen iets soortgelijks, maar dan met de bouw van toiletten. Ook bij ons krijgen de boeren wat zij verdienen. We zijn dragen allebei ons steentje bij aan een wereld waarin goed doen de norm is. Doe jij met ons mee?
De Chocolade Pionier
Tony's Chocolonely, bekend om zijn fantastische chocoladerepen, heeft een tof ontstaansverhaal. In 2005 begon een groep journalisten en hun productieteam dit bedrijf met als doel om de onrechtvaardigheden in de cacaobranche aan te pakken. Ze wilden niet zomaar een chocoladeproducent zijn, maar iets meer. Hun missie was simpel: "Samen maken we 100% slaafvrij de norm in chocolade’’.
Maar wat maakt Tony's Chocolonely nou anders dan andere chocolademerken? Camille, de Culture and Experience champ bij Tony’s, vertelt dat het bedrijf zich onderscheidt door hun commitment aan Five Sourcing Principles. Hierbij hoort onder andere het betalen van een eerlijke prijs en het zorgen voor 100% traceerbare bronnen. Hun bedrijfsmodel laat zien dat ze oprecht bezorgd zijn over het welzijn van cacaoboeren en hun gemeenschappen. Tony's Chocolonely doesn't just talk the talk; they are walking the walk.
Het Recept voor verandering
Onze missie, om schone en veilige toiletten voor iedereen te bieden, sluit naadloos aan bij het streven van Tony's Chocolonely om boeren eerlijke lonen te bieden in de hele cacaoketen. Deze samenwerking is niet alleen gericht op het doen van zaken, maar legt de nadruk op waar duurzaamheid echt om draait. Het is een les in hoe zelfs de meest simpele dingen kunnen bijdragen aan een groter doel. Camille benadrukt de samenwerking en zegt: "Onze samenwerking met The Good Roll gaat verder dan alleen het kopen van duurzaam toiletpapier. Het dient als een constante inspiratie en herinnert ons eraan dat elke actie, ongeacht de schaal, positieve verandering kan teweegbrengen. Het toiletpapier dat we elke dag gebruiken, vertelt nu een verhaal over onze toewijding aan gedeelde waarden."
En om elkaar nog meer te supporten, werden producten ook opgenomen in het "Quarantaine Pakket" van Tony's Chocolonely, als een geruststellend gebaar tijdens de uitdagende dagen van de COVID-19-pandemie. Het was een blijk van zorgzaamheid voor elkaar, zelfs in de kleinste gebaren.
Blijf rollen met ons