Ga naar inhoud

Retouren

Come roll with us!

Wij houden van onze producten, en we hopen dat jij dat ook doet! Als je om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met jouw Good Roll bestelling, vinden wij dat retourzendingen en terugbetalingen eenvoudig en probleemloos moeten zijn.

Als je niet tevreden bent met je product en je wilt je geld terug voor bestellingen die je via onze website hebt gekocht, dan kun je binnen 14 dagen na ontvangst van alle artikelen uit je bestelling een gratis retour aanvragen. Wij vinden het fijn als je hiervoor ons mailt via hello@thegoodroll.nl.

Vermeld je bestelnummer (deze vind je in de e-mail met de bevestiging van je bestelling of op je factuur), jouw naam en of je je pakketje thuis of bij een afhaalpunt wilt laten ophalen. We horen graag wat de reden is van de retour, zodat we ons best kunnen doen om het voor de volgende keer op te lossen! Maar uiteraard ben je niet verplicht om dit aan ons te melden. Je krijgt altijd een bevestiging van de retour via de mail.

De producten die je wilt retourneren moeten na aanmelding binnen 14 dagen teruggestuurd worden.

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de producten die het gevolg is van het gebruik van de producten, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de producten vast te stellen.

Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsmededeling. Er wordt terugbetaald met hetzelfde betaalmiddel als waar u de transactie mee hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd.


Tip van flip:

  • Maak de verzenddoos en originele verpakking zorgvuldig open, zodat je deze weer kunt gebruiken om de bestelling eventueel terug te sturen!