SUPPORT


The Good Roll loves happy people! Uiteraard is het ons streven om iedereen tevreden te maken en houden. Heb je een vraag? Kijk dan eerst even bij onze veelgestelde vragen.

Mocht je vraag er niet tussen staan of ben je niet tevreden over een van onze producten, dan horen wij dit graag. Wij zijn 5 dagen per week bereikbaar via e-mail en Facebook Messenger en reageren altijd binnen 24 uur.

 

Lees veelgestelde vragen help Stuur ons een e-mail email

Contactinformatie

Goodroll B.V.
Kinderdijkstraat 46
1079 GL Amsterdam
+31 (0)20 244 03 54
hello@thegoodroll.nl

KvK-nummer: 68000650
BTW-nummer: NL857260479B01

Kies een onderwerp:

  • Nope! Ons papier heeft een reliefbaan aan de zijkanten ("knurling" voor de kenners onder ons), die dient voor de laaghechting. Dit gebeurt met een vloeistof op waterbasis, dus er wordt geen lijm gebruikt om de lagen bij elkaar te houden!
  • Dat is vervelend! Maar waarschijnlijk heb je 'm toch ontvangen, maar is ie onverhoopt in je spambox terecht gekomen. Vinden we niet leuk, maar gebeurt helaas toch nog wel eens. Mocht je 'm daar niet aantreffen? Neem dan even contact met ons op via hello@thegoodroll.nl.
  • De verzendkosten zijn €3,95 in Nederland.
  • Het bestelproces gaat als volgt:

    Stap 1: Kies je favoriete Good Roll product aan in onze shop.
    Stap 2: Op de geopende pagina klik je aan of je een eenmalige bestelling wilt doen, of een abonnement wilt afsluiten (#zitnooitmeerzonder).
    Stap 3: Kies het aantal rollen dat je nodig hebt, 24 of 48. En vul het aantal dozen in dat je graag van ons wilt ontvangen. Klik op toevoegen. De knop verandert en zegt nu: "Naar Winkelwagen", klik opnieuw.
    Stap 4: Check op de nieuwe pagina of je niets vergeten bent en vul eventueel een kortingscode in. Klik op bestellen.
    Stap 5: Time for businesssss. Vul je gegevens correct in, kies je betaalmethode & verzendmethode (DHL for the WIN), ga akkoord met de algemene voorwaarden en klik op betalen.
    Stap 6: Reken af en your goodies will be with you shortly!
  • NOOOOOO het spijt ons nu al!

    We hopen dat je ze niet hebt natuurlijk, maar een klacht kun je altijd indienen via hello@thegoodroll.nl . Ze mogen zowel over ons product als over onze dienstverlening gaan. Wij zullen binnen 14 dagen inhoudelijk op je klacht reageren.

    Worst case scenario; je bent niet tevreden over het afhandelen van je klacht en we komen er samen niet meer uit... We verwijzen je in dit geval graag door naar het Europees ODR (https://ec.europa.eu/consumers/odr/), je kan dan je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie.
  • Voor onze producten geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
  • Voor de productie van The Good Roll werken we samen met een betrouwbare partner in Nederland. Deze hebben we met veel zorg, uitvoerig testen (en een hoop liefde) geselecteerd en voldoet aan alle strenge criteria m.b.t. gebruik van gerecycled papier en de EU Ecolabel certificering ervan. Er worden uitsluitend Europese gerecyclede papiersoorten gebruikt voor de productie van ons papier.
  • De bezorging van The Good Roll wordt gedaan door verschillende vervoerders, met name door DHL. Op het moment dat de bestelling is ontvangen gaan onze toiletdwergen aan de slag met de bestelling. 'You don't know what you got untill it is gone' dat geldt zeker voor toiletpapier!
  • Ons abonnement is geheel vrijblijvend en altijd direct weer opzegbaar. Je zit dus nergens aan vast, maar we zijn er bijna zeker van dat je nooit meer anders wil. Door in te loggen op jouw account, kun je je abonnement op elk moment wijzigen of opzeggen. Heb je daarbij hulp nodig, dan kun je altijd contact met ons opnemen via hello@thegoodroll.nl.
  • We bezorgen The Good Roll in heel Nederland, Duitsland & Belgie, bij jou thuis (fysiek adres vereist) of bij de dichtstbijzijnde DHL Parcelshop. Wel zo handig!
  • Het overgrote deel van de bestellingen die voor 16:00uur binnen zijn, worden de volgende werkdag bezorgd. Het kan wel eens voorkomen dat die niet lukt, maar je bestelling is er sowieso binnen 48uur!
  • Jazeker! Als je bestelling ons magazijn verlaten heeft ontvang je een mail met een track&trace-code van DHL. Deze geeft je de meest up-to-date bezorginformatie van je pakket.
  • Dat is vervelend! Het kan zijn dat je pakket is afgeleverd terwijl je niet thuis was. Dan heb je een kaartje van DHL ontvangen met instructies om het op te halen en staan je rollen waarschijnlijk te wachten bij je buren. Als dit niet het geval is, stuur ons dan geen brief, maar een mail (hello@thegoodroll.nl, bespaart ook weer papier :)) en we lossen het op!
  • Dat is uiteraard niet de bedoeling en dat lossen we graag snel op. Stuur een mail naar hello@thegoodroll.nl en we zorgen voor een oplossing.
  • Ons toiletpapier is gemaakt van 100% gerecycled papier. De "grondstof" hiervoor is ingezameld papier uit Europa, voornamelijk bestaande uit tijdschriftenpapier, verpakkingsmateriaal en kartonnen dozen. Zeg dat abonnement op de Linda of Men's Health vooral niet op dus! Ons papier is trouwens ook voorzien van het EU Ecolabel.
  • Ojazeker! Stuur een mail naar hello@thegoodroll.nl en dan maken we een voorstel op maat met direct inzicht op de impact die je kan gaan maken.
  • Naast 100% gerecycled toiletpapier, willen we ook bijdragen aan minder plastic verpakkingsmateriaal. Daarom gebruiken we papieren wikkels om iedere rol om ze vochtvrij en hygiënisch te houden. Helaas kunnen we ze niet zonder wikkel in een kartonnen doos verpakken. Als we er dan toch een wikkel om moeten doen, doen we t gelijk goed om er op die manier ook nog een sexy product van te maken. Wedden dat je toilet hier vrolijk van wordt?
  • Nee hoor, voor een eenmalige bestelling hoef je alleen je adresgegevens in te voeren en het is geregeld!
  • Je kunt bij ons betalen met:

    - iDeal:
    Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u al telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

    - Credit Card:
    U kunt uw bestelling ook betalen per creditcard (Mastercard/Eurocard, Visa en American Express). Er worden geen extra transactiekosten berekend. U betaalt alleen de kosten die uw creditcardmaatschappij aan u berekent. Betalingen met creditcards gaan, net als bij de andere betaalmethoden, via een veilige server. Dit houdt in dat uw creditcardgegevens versleuteld verzonden worden. De gegevens zijn dusdanig gecodeerd dat het voor derden onmogelijk is deze te ontcijferen tijdens het transport. Uw creditcardgegevens, zoals het nummer en de vervaldatum, worden uiteraard niet door ons opgeslagen.

    - PayPal:
    Een andere mogelijkheid is om via PayPal uw betaling te voldoen. U dient hiervoor wel een account te hebben bij PayPal. Het aanmaken van een PayPal-account kan op https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/account-selection. Eenmalig koppelt u uw bank, giro of creditcard aan een PayPal-rekening. Het is gratis om een PayPal-rekening te openen.

    - Bancontact:
    Met Bancontact/Mister Cash betaalt u veilig en snel online. Kies deze betaalmethode, vul uw kaartnummer en vervaldatum in en u wordt automatisch naar de vertrouwde site van uw bank geleid. Op deze site kunt u het bedrag controleren en wordt u gevraagd om u aan te melden via de online beveiligingsmodule die u van uw bank heeft ontvangen.

    - Bank transfer:
    Het is ook mogelijk om uw bestelling per OverBoeking te verrichten (vooraf betalen). In dat geval verricht u eerst de betaling, waarna wij bij ontvangst van de betaling het pakket versturen. U kunt deze optie selecteren tijdens het afrekenproces. Na bevestiging van uw bestelling ontvangt u van ons een bericht met de betaalgegevens. Wanneer uw betaling is ontvangen (dit kan afhankelijk van uw bank 1 tot 3 werkdagen duren) wordt uw bestelling verwerkt.

    - SOFORT Banking:
    SOFORT Banking is eenvoudige en veel gebruikte betaalwijze in het buitenland voor uw internetwinkel of website. Sofort Banking is vergelijkbaar met een online overboeking echter dus niet een directe overboeking van gelden.

    - eps:
    EPS (Electronic Payment Standard) is een debitcard betaalmethode die gezien kan worden als een iDeal variant van Oostenrijk.

    - Giropay:
    Giropay is een online betaalmethode, die door meer dan 1.500 banken en spaarbanken (Sparkassen) wordt aangeboden. Voor het gebruik van Giropay hoeft u zich niet apart aan te melden. U heeft alleen een bankrekening nodig die is aangemeld voor Online-Banking bij 1 van de 1.500 deelnemende banken of spaarbanken. Door gebruik te maken van Giropay wordt u tijdens het betaalproces automatisch doorgeleid naar de betaalomgeving van uw bank, met de bijbehorende toegangscodes.

    - KBC / CBC Payment Button:
    Via de KBC/CBC-betaalnop kunnen klanten van beide banken hun online aankopen eenvoudig betalen via hun vertrouwde online bankomgeving. De betaling wordt direct verwerkt. De KBC/CBC-betaalkop is een populaire betaalmethode in België.

    - Belfius Pay Button:
    Bij een betaling via de Belfius Pay Button kan de consument de betaling voldoen via internetbankieren of de smartphone app. Bij betaling via de app wordt een QR-code gescand, waarmee de betaalgegevens direct ingevuld worden en de transactie alleen nog maar verstuurd hoeft te worden. Via Belfius Direct Net gebruikt de klant een kaartlezer om de betalingen te bevestigen. Wanneer de betaling bevestigd is, kan de bestelling direct verwerkt worden omdat uitbetaling gegarandeerd is.

    - ING Home'Pay:
    ING Home’Pay is een online betaalmethode ontwikkeld door ING België. Iedereen met een ING Home’Bank of Business’Bank account kan hiermee veilig, makkelijk en snel online betalen.

    - Przelewy24:
    Przelewy24 is een lokale Poolse betaaldienst die de overdracht van bedragen faciliteert voor betalingen tussen consumenten en verkopers. Prezelewy24 garandeert de uitbetaling aan de merchant zonder chargeback risico en is de meest gebruikte Internet betaalmethode in Polen.

    - Achteraf betalen met Klarna: Met ‘Betaal later’ betaal je je bestelling achteraf zodra je deze hebt ontvangen en besloten hebt deze te houden. Zo betaal je nooit voor wat je terugstuurt. Je vult je naam, adres, woonplaats, e-mailadres en andere gegevens in die je altijd bij de hand hebt en je betaalt wanneer het jou goed uitkomt tijdens de betaaltermijn van 14 dagen. De rekening wordt verzonden zodra we de bestelling hebben verstuurd. Je ontvangt de rekening via e-mail.

    Hatsaflats!
  • Doen we niet moeilijk over. Log in met je e-mailadres en wachtwoord en klik op "Verstuurde Orders". Vervolgens kun je alle facturen van geleverde bestellingen inzien, downloaden en inlijsten (indien gewenst).
  • JAAAAAAA, we liggen bij de JUMBO.

    Hallo...Jumbo...
  • Dat kan natuurlijk gebeuren, dus we doen er ook niet moeilijk over om je een nieuwe te bezorgen ;-). Een nieuw wachtwoord aanvragen doe je zo:

    1. 1. Kies voor "LOGIN" rechtsboven
    2. 2. Kies vervolgens voor "Wachtwoord Vergeten" in het login scherm.
    3. 3. Bevestig vervolgens door te klikken op "nieuw wachtwoord aanvragen".
    4. 4. Je ontvangt nu een nieuw wachtwoord op het e-mailadres waarmee je je heb geregistreerd.

    Let op! Soms belandt deze mail onbedoeld in je spam mailbox. Check deze dus ook even!
  • We produceren zo lokaal mogelijk om de impact op het milieu te minimaliseren. Dat wil zeggen: Ons papier is gemaakt van 100% europees ingezameld gerecycled papier en wordt ook in Nederland ingepakt. Dit doen we in een "sociale werkplaats" die op een zo duurzaam mogelijke manier produceert door onder andere hergebruik van water en warmtebronnen. We geven mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt weer een kans op eerlijk en leuk werk.

    Daarnaast minimaliseren we door lokale productie onnodige emissie door transportafstanden te verkleinen.
  • Daar zijn we heel transparant over en dit laten we graag jaarlijks bevestigen door onze partner Simavi. De rapporten publiceren wij ook op onze website.
  • Daarmee bouwen we de grootste alpaca farm ter wereld! Nee hoor, grapje. Hoe harder onze business groeit, hoe meer we kunnen investeren in de bouw van toiletten en hoe groter onze impact wordt. Daarom kiezen we er ook voor om het grootste gedeelte van de overige 50% te herinvesteren in The Good Roll. Hiermee kunnen we nog harder groeien, ons team uitbreiden en onze impact verder vergroten. Hiermee willen we laten zien dat een profit-for-purpose business model succesvol kan zijn en anderen inspireren om ook sociale impact te maken!
  • Ons toiletpapier is 2x zo lang als gebruikelijk, dus het gaat vanzelfsprekend een stuk langer mee :). Het daadwerkelijke gebruik varieert uiteraard van persoon tot persoon (ben je bijvoorbeeld een vouwer of een propper?), maar onderstaand geven we een globale richtlijn:

    24-PACK
    1-2 personen: Elke 12 weken
    3-4 personen: Elke 8 weken
    5-6 personen: Elke 4 weken

    48-PACK
    1-2 personen: Elke 24 weken
    3-4 personen: Elke 16 weken
    5-6 personen: Elke 8 weken

    Je kunt je bestelfrequentie op ieder moment aanpassen en je ontvangt een week voor je nieuwe levering gepland staat een mail van ons om te checken of je er klaar voor bent!
  • Uiteraard! Volg het volgende simpele stappenplan:

    1. 1. Log in met je e-mailadres en wachtwoord (rechtsboven: "LOGIN")
    2. 2. Klik op "Mijn account"
    3. 3. Klik op "Je volgende leveringen"
    4. 4. Klik op "Inhoud van je volgende levering wijzigen"

    SUPER!
  • Als je nog niet toe bent aan een volgende levering Good Rolls, volg het volgende simpele stappenplan:

    1. 1. Log in met je e-mailadres en wachtwoord (rechtsboven: "LOGIN")
    2. 2. Klik op "Mijn account"
    3. 3. Klik op "Je volgende leveringen"
    4. 4. Klik op "Frequentie aanpassen"
    5. 5. Pas het aantal weken aan tot je gewenste leverdatum verschijnt

    VOILÁ!
  • Maar natúúrlijk! Volg het volgende simpele stappenplan:

    1. 1. Log in met je e-mailadres en wachtwoord (rechtsboven: "LOGIN")
    2. 2. Klik op "Mijn account"
    3. 3. Klik op "Je volgende leveringen"
    4. 4. Klik op "Abonnement Pauzeren"

    DONE DEAL!
  • We kunnen nauwelijks inbeelden dat je dit écht wilt, maar het kan natuurlijk heel eenvoudig!

    We zijn zo flexibel als de huid van Marijke Helwegen, dus je kunt je abonnement aanpassen van één keer per week tot één keer per jaar, zonder enige verplichting.

    Als je er toch van overtuigd bent dat ons abonnement niet bij je past, doe dan het volgende:

    1. 1. Log in met je e-mailadres en wachtwoord (rechtsboven: "LOGIN")
    2. 2. Klik op "Mijn account"
    3. 3. Klik op "Je volgende leveringen"
    4. 4. Klik op "Stopzetten" en bevestig

    Je ontvangt nu niet meer automatisch je voorraad toiletpapier thuis.

    Het kan zijn dat je een mail van ons ontvangt met een aantal vragen rondom te beëindiging van je abonnement, die erg waardevol zijn voor ons om van te leren. We zijn een groeiend bedrijf, dus kunnen alle feedback van onze (ex-)klanten gebruiken!
  • Jazeker! Onze wikkels zijn uitermate geschikt om volledig te customizen in jouw eigen huisstijl en met eigen boodschap. Daarnaast hebben we voor zakelijke klanten ook rollen zonder wikkel en andere formaten beschikbaar. Neem contact met ons op via sander@thegoodroll.nl en we doen je een passend voorstel!
  • Dat kan, ze zijn immers gemaakt van 100% gerecycled papier en bedrukt met bio inkt, dus ze mogen met het oud papier mee. Maar we zouden het veel leuker vinden als je ze hergebruikt en ons de foto`s stuurt, bijvoorbeeld als origami- of cadeau of inpak papier. Knutsel ze!



  • Goed nieuws! We gebruiken uitsluitend papier en karton in ons product en de verpakking ervan, dus alle onderdelen kunnen gerecycled worden. Denk hierbij aan de kartonnen binnenkant van de toiletrol, de wikkel en de doos waarin de rollen verpakt zijn. Bye bye plastic, happy recycling!
  • Ohjazeker! We hebben diverse formaten jumbo toiletrollen in ons B2B assortiment. Stuur een mail naar sander@thegoodroll.nl voor een voorstel op maat.
  • Yes, mocht je nou een groot bedrijf, kantoor of hotel zijn! Dan maken we graag een voorstel op maat, en je ziet direct je positieve impact op mens, milieu en je portemonnee!

    Mail je ons even op Hello@thegoodroll.nl

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van al ons Good News, onze missie in Oost-Afrika en meer!